♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





زندگی رویایی

دوست دارم صبح زود از خواب بیداربشم .مثل خیلیا تو این هوای زیبای بهاری که اول صبح واقعا خنکه برم پیاده روی .ورزش کنم .بدوم تا حسابی شادو با نشاط بشم .وواقعا رو حیه بگیرم وتا شب شاداب و سرحال باشم .اره باید همین کارو بکنم .ساعتمو کوک کنم تا خواب نمونم وصبح از خونه  برم به سمت پارک اول پیاده روی ،بعد نرمش،بعدم بدوم .تو راه هم نون گرم و تازه بگیرم بیام خونه یه صبحانه ی حسابی بخورم.وای چقدر عالی میشه .عین تو فیلما ...........

همینطور که تو ذهنم برنامه ریزی میکردم که فردارو چطور شروع کنم نگام به ساعت مبایلم افتاد که ساعت چهار صبح و نشون می داد.ومن بازهم شب خواب به چشمانم نیامده و تو رویا بسر میبردم.وتازه اول صبح ساعت خوابیدن منه .افسوس که زندگیه من شده یه رویا مثل خیلی چیزای دیگم


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 17:14 | |